Grattis älskling!

Idag fyller världens bästa make/pappa år! Hela 36år, bara 4 år kvar till 40! Men lugn bara lugn, 40 är nya 20 😘 

Tyvärr fick vi inte fira honom i år då han är i Kalmar och arbetar. Men jag och tjejerna har ringt och sjungit för honom iaf. Imorgon kväll kommer han äntligen hem! Och på fredag åker jag och älskling med Birka på en ”långkryssning” till Gotland! Bästa Jimmy och Jossan tar hand om tjejerna och Sebbe medans bästa Rasmus tar hand om vårt hem och Diva ❤

I måndags hann jag göra allt som jag ville hinna med på förmiddagen, vilket resulterade i att jag hämtade tjejerna redan kl 13.00. Dom blev lite förvånade på dagis men glada 😁 

Vi åkte hem till Sebbe och bytte om och drog till stranden..

Sen åkte vi hem och lagade hemmalagade köttbullar! 

I Tisdags vaknade jag första gången 05.30, jag klev upp och satte i gång kaffebryggaren. Somnade om och vaknade en timme senare. Kände paniken av att vi försovit oss och kasta mig upp. Sen kom jag på, varför ska jag få panik för? Har inget inplanerat idag och tänker inte stressa upp barnen! Satte mig och drack kaffe i lugn och ro. Sen vaknade en efter en vid 07 tiden. Frågade tjejerna om dom ville gå till dagis eller stanna hemma med mamma och Sebbe. Jag behöver nog inte säga vad dom svarade 😉

Ringde till dagis och talade om att inga prinsessor skulle komma. Så mysigt och skönt att kunna göra så! Jag fick dock något ryck och stor städade hela hemmet och tvättade typ allt! Så nu är de super fint här hemma!

Nu ska jag kolla på Bones men först en jätte fin bild på älskling och Evelina! Lika som bär ❤

Bye bye darlings 😘

Lämna en kommentar